Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

söndag 29 januari 2017

Stiftelsen Gustav Anderssons minnesfond

Stiftelsen Gustav Anderssons minnesfond
Fonden delar ut bidrag till svårt funktionsnedsatta och långvarigt sjuka personer i Sverige. Ansökan ska innehålla kontaktuppgifter, ekonomiska förhållanden, familjeförhållande, orsak till ansökan och läkarintyg.

Ansökan skickas till:
Stiftelsen Gustav Anderssons Minnesfond, c/o Ingvar Andersson
Vaktmästaregången 16
413 18 Göteborg

Egenhändigt skriven ansökan. Senast den 31 januari

13 kommentarer:

  1. Hej jag undrar om man kan söka när man är en sjukpensionär/mvh Agnetha

    SvaraRadera
  2. Det kan du! Vanja Dahlberg

    SvaraRadera
  3. Jag undrar vad jag kan söka hjälp till och vilka belopp

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      När är tidigaste ansökningsdagen?
      Mvh
      Anne-Lie

      Radera
  4. Jag undrar när man kan få besked

    SvaraRadera
  5. Jag är långtidssjukskriven i flera år o 60 plus o bor i Stockholm. Kan jag söka
    O när är ansökningstiden
    Med vänlig hälsning Pia

    SvaraRadera
  6. Hej ! Jag undrar om jag kan få nån hjälp till bil för jag har adhd , bipolär klass 2 och social fobi . Jag är 3 år för gammal att få hjälp av försäkringskassan . Just nu har jag ingen bil och jag bor i Torsbo , Gällstad och mina barn och barnbarn bor i Frillesås och Skene så jag kan inte ens träffa dom . Mvh Marie

    SvaraRadera
  7. Hej jag är sjukskesätning, opererad bröst cancer, köldärtel, diabetis och haft infarkt , svårt med ekonomi att förbättalivstituationen . Med vänlig hälsning Jelica

    SvaraRadera
  8. Hej jag bor Stockholm och är rygg , nacke skada och fick opration på grund av fel opration blev nervskada och fick inte fler månader sjukpenning från försäkring och social också hjälpte inte mig finns intyg betyg på de allt som jag säger.har ni möjlighet att hjälpa mig .jag har ingen pengar även för mat och mediciner.om svaret ja! Jag kan skicka min ansökan .jag har mycket svårt , tuff ,situation.tack .är ni snäll och skicka ett svar till mig mvh

    SvaraRadera
  9. Hej goda folk jag behöver lite hjälp. Och jag är mamma ensamstående fyra barn jag är arbetslös året och och dåliga med ekonomi jag betalar bara min hyra 10.000 månad . Jag får helt från försäkringskassa till två barn barnbidrag och från socialtjänst lite hjälp. Jag har många räkningar och och jag kan inte klara men som jag får försäkringskassa och social. Jag behöver om någon kan hjälpa mig hittat en fond eller stiftelse här i Göteborg som kan betala min halv räkningar. Så jag kan inte klara varje månad jag kan inte köpa kläder mat skor jacka till mina barn måste alla tidningar räkningar jag har räkningar 25.000 i månaden.fatimaalimovic@hotmail.com
    0765654898

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barnen får inte kräva alla tidningar

      Radera
  10. kan man be om begravningshjälp

    SvaraRadera
  11. Jag ock min sambo behöver hjälp med tandvård.vi är tandlås

    SvaraRadera