Aim'n add

Aim'n add
Aimn har fyllt på i sin outlet!!

lördag 21 januari 2017

Stiftelsen Gustaf & Ida Unmans Donationsfond

Stiftelsen Gustaf & Ida Unmans Donationsfond

Stipendier delas ut till studerande vid skolor för konst och konsthantverk och studerande vid gymnasieskolor
I båda fallen gäller att skolan ska ligga inom Stockholms län
Sökanden ska ha visat goda resultat i sina studier och vara i behov av ekonomiskt bidrag
Stipendium utgår med högst 50 % av basbeloppet enligt lagen om allmän försäkring
Stipendier lämnas ej till resor. Ej heller för studier vid skolor för musik eller scenisk konst

Mer info och ansökan här

1 kommentar:

  1. hej!
    Jag försöker att ansöka om stipendium för andra gånger. Första gången var den inte beviljad.

    Jag har en fråga med ansökningen. Jag kan gissa att kunde fylla i fel i ansökningen förra gången.

    I rubriken ”STUDIER”,
    ”Senast genomgången utbildning” Ska man fylla i år eller namn på utbildningen?
    Jag går andra år på gymnasiet. Tidigare hade gått jag i grundskolan. Vad ska jag fylla i i detta stycke?


    ”Nuvarande utbildningsslutmål” ska man fylla i år eller namn på programmet på gymnasiet?

    Tack på förhand för hjälpen!
    Jag fick inget svar via mejl..
    Hälsningar,
    Anna

    SvaraRadera